همشهری آنلاین: به مناسبت دهم شهریور روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد‌علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی و سردار سرتیپ موسی بختیاری معاون هماهنگ کننده این قرارگاه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح ما بر مبانی قرآن استوار است و نیروهای نظامی ما در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح دارند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: همه ما باید به قرآن به عنوان یک نعمت نگاه کنیم چرا که قرآن شفای همه دردها است به ویژه دردهای روحی و فکری و همه ما باید از این نعمت نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و بزرگترین استفاده از قرآن در فهم و عمل به آن است.

وی در پایان افزود: در دنیا همیشه هر جا حرف و سخن حق بوده است در مقابل آن باطلی قد علم کرده است و این همه تهدید و تحریم و فشار که بر ما وارد می‌شود به خاطر این است که حرف حق می‌زنیم و به همین خاطر اهمیت نیروهای نظامی ما یک اهمیت دینی است و اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند در دفاع از این کشور مظلوم پدافند در اولویت اول است این یک واقعیت دینی، اجتماعی و سیاسی است.

در این مراسم قاری بین المللی قرآن آقای احمد ابو القاسمی و قاری برتر ارتش آقای محمد نصرتی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و حافظ کل قرآن آقای شیبانی به سوالات قرآنی حضار پاسخ گفت.

همچنین در پایان این مراسم از فعالان قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تجلیل به عمل آمد.