تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

نوجوان ۱۷ ساله که شبانه دست به قتل دوستش زده است، اظهارات عجیبی را پیش روی تیم تحقیق مطرح کرد.

بامداد اول شهريور‌ماه مأموران كلانتري170 كهريزك جسد جواني حدود 20ساله را در بيابان پيدا كردند كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد قرباني در جاي ديگري به قتل رسيده و پس از آن توسط قاتل به آنجا انتقال داده شده بود. همزمان با آغاز تحقيقات زن و شوهري به پايگاه نهم پليس آگاهي رفتند و خبر از ناپديد شدن پسر20ساله خود دادند.

در بررسي‌ها مشخص شد كه جسد پيدا شده متعلق به پسر آنهاست. كارآگاهان براي شناسايي قاتل، تحقيقات خود را بر دوستان و آشنايان قرباني متمركز كردند كه در بين آنها به نوجوان 17ساله‌اي به نام جواد كه آثار درگيري روي بدنش وجود داشت مشكوك شدند. وقتي مشخص شد كه مقتول آخرين بار با جواد قرار داشته است او به‌عنوان مظنون دستگير شد.

وي در بازجويي‌ها به جنايت اعتراف كرد و گفت: شب حادثه همراه مقتول در پارك نشسته بوديم و مشغول صحبت بوديم. بعد از آن از او خداحافظي كردم و به مغازه قصابي پدرم رفتم تا يخچال را خاموش كنم و مغازه را ببندم. ناگهان متوجه حضور شخصي در پشت سر خود شدم و وقتي برگشتم يك دفعه مقتول را ديدم. او مرا هل داد و من فكر كردم كه دارد شوخي مي‌كند اما ناگهان چاقو را از روي تخته مغازه برداشت و ضربه‌اي به من زد و سر و صورتم پر‌از خون شد.

وي ادامه داد: با مقتول درگير شدم و نفهميدم چطور چاقو را از دستش گرفتم و به او ضربه زدم. فقط مي‌خواستم فرار كنم كه ديدم مقتول روي زمين افتاد. به‌سرعت به خانه رفتم و ماشين پدرم را برداشته و مجددا به مغازه برگشتم. جنازه مقتول را با ماشين به بيابان‌هاي اطراف بردم و سپس مغازه را تميز كردم و پس از آن به خانه رفتم و خودم را شستم. آن شب تمام شد تا اينكه توسط پليس دستگير شدم.

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: قرار بازداشت موقت از سوي قاضي پرونده صادر شده و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي براي مشخص شدن انگيزه اصلي او از اين جنايت در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.