همشهری‌آنلاین: نمایش اینه قصه‌م به تهیه کنندگی تالار هنر ، نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از ۱۵ تا ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۸:۴۵ در سالن کوچک تالار هنر به نمایش در می‌آید.

به گزارش روابط عمومي تالارهنر اصفهان، مراسم افتتاحيه نمايش با حضور هنرمنداني همچون محمد حاتمي، فقيهه سلطاني، رويا بختياري، و جمعي از ديگر هنرمندان تاتر و علاقمندان ... در تالار هنر برگزار خواهد شد كه زنگ افتتاحيه نمايش توسط محمد حاتمي نواخته شد.

داستان نمایش درباره زندگی محمد پسری مبتلا به بیماری سندروم دان است. پدر و مادر او که برای خواستگاری دایی اش از خانه خارج مي‌‌شوند او را با خود نمی برند چون فکر مي‌‌کنند کسر شان است و در این بازه زمانی او را به همسایه مي‌‌سپرند که ...
محمد در خلال نمایش با درون خود روبه رو شده و دچار جنگ و ستیز و کشمکش مي‌‌شود.

اميد نياز كارگردان نمايش افزود: این کار را مي‌‌توان از لحاظ اجرایی تلفیقی از رئال و سورئال دانست که از متدهای روانشناسانه با مشاوره ماندانا مقدم، مشاور و روانشناس در آن استفاده شده است.

نياز ادامه داد : همیشه در جستجوی موقعیت های خاص برای اجرا هستم و اینکه مسئله بچه های سندروم دان مطرح شود همیشه دغدغه من بوده است.

اين كارگردان جوان با بيان دغدغه ها و توانمندی های خاص این کودکان گفت: ما در طول تمرینات این نمایش با توانایی ها ی خاص محمد روبه رو شدیم علاوه بر اینکه سایکودرام کمک زیادی به او کرد و بعد از حضور در این نمایش تغییرات چشمگیری در رفتار و گفتارش اتفاق افتاد؛ به طوري که در طول این نمایش محمد احیا و شاداب شد.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: امید نیاز، دستیار کارگردان: آتنا جعفری، مدير صحنه امين نياز ، گروه صحنه آرا و اجرا : محمد درويش محمدي - بهنام رهبري- پيمان بلاغي، سجاد نادري - فرهاد بهرامي-شقايق قاسمي، عكاس نيما توكلي ،طراح بورشور و پوستر سحر نائيني، موسيقي هومن همامي و بازیگران نمايش : محمد نظری، دینا مصلحی، پیام میرکی و شاهده خدادای.

عموم علاقه‌مندان مي‌‌توانند برای تماشای این نمایش از 15 تا 27 شهریور ماه ساعت 18:45 به تالار هنر اصفهان واقع در ميدان لاله مراجعه نمایند و يا با شماره تلفن 35660888 تماس بگيرند.

این نمایش در روزهای 19 و 20 شهریور ماه در دو سانس 18:45 و 21 اجرا مي‌‌شود. سايت تالار هنر www.arthall.ir مي‌باشد.