همشهری آنلاین: آلکس فرگوسن ‪ ۶۵‬ساله که بیش از ‪ ۲۰‬سال است هدایت تیم منچستر را برعهده دارد، هنوز مایل است به کار خود در این سمت ادامه دهد.

با این حال سرمربی اسکاتلندی باشگاه منچستریونایتد انگلیس معتقد است کارلوس کوئیروز دستیار کنونی وی، مدعی جدی جانشینی او در این تیم است اگرچه هنوز قصد ندارد تاریخ دقیقی برای بازنشستگی‌اش تعیین کند.

وی در سال ‪ ۲۰۰۲‬تا مرز بازنشستگی پیش رفت اما بازهم منصرف شد. در آن زمان رایزنی‌های بسیاری در مورد جانشین او انجام شد که هنوز هم ادامه دارد اما فرگوسن خوشحال است که نباید در مورد جانشین خود تصمیم بگیرد.

با این وجود به نظر می‌رسد که از انتخاب کوئیروز پرتغالی به عنوان جانشین خود خوشحال خواهد شد.

وی گفت: خدا را شکر، مجبور نیستم این تصمیم بر عهده من نیست. من دستیار بزرگی به نام کارلوس کوئیروز دارم که فکر می‌کنم گزینه اصلی خواهد بود اما با توجه به اینکه باشگاه مالکان جدیدی یافته، نمی‌دانم چه برنامه‌ای دارند.

بنابر اظهارات فرگوسن خانواده مالکوم گلازر مالک آمریکایی منچستر، همیشه حامی تیم بوده‌اند اما شاید برای آینده برنامه‌های دیگری داشته باشند.

سرمربی اسکاتلندی منچستر تصریح کرد: هنوز در مورد زمان بازنشستگی تصمیم نگرفته‌ام. تصمیم دشواری است و راحت نخواهد بود. مهم این است که تیم خوبی بسازیم. تیم کنونی بسیار خوب است اما بهتر خواهد شد.