آمار بازدید شهروندان از آسمان نمای گنبد مینا و جشنواره‌های تابستانی این مجموعه از مرز ۳۷هزار نفر گذشت و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان حدود ۴۰هزار نفر از بزرگ‌ترین آسمان نمای خاورمیانه بازدید کنند.

 مديرعامل شركت نوسازي عباس‌آباد گفت: تابستان امسال، مركز علم و آسمان نماي گنبد مينا به يكي از مناطق پربازديد‌كننده در شهر تهران تبديل شده و همه روزه ميزبان جمع كثيري از علاقه‌مندان حوزه علوم فضايي از مناطق مختلف پايتخت و ساير شهرهاست. ‌اردشير نوريان در ادامه افزود:

برگزاري جشنواره‌هاي تابستاني، برگزاري ويژه برنامه‌هاي مناسبتي، رصدهاي شبانه و روزانه، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي در رشته‌ها و مقاطع سني مختلف و حضور اساتيد و صاحب‌نظران حوزه نجوم و هوا فضا از مهم‌ترين دلايل افزايش آمار بازديد شهروندان از مجموعه مركز علم و آسمان نماي گنبد ميناست.

وي با بيان اينكه در تابستان امسال بيش از 37هزار نفر از مجموعه پلانتاريوم تهران بازديد كرده‌اند، گفت: استقبال مردم از جشنواره‌هاي تابستاني نجوم، موشك‌هاي آبي و ساعت‌هاي آفتابي گنبد مينا بسيار رضايت بخش بوده است و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان تابستان حدود 40هزار نفر از بزرگ‌ترين آسمان‌نماي خاور ميانه بازديد كند.