- مفاهیم: ارتباطات دیجیتال چیست؟
به گزارش گروه ترجمه شارا، شانل مککی، مدیر رسانه اورنج اتموسفیر، و آژانس خرید رسانه دیجیتال به این مسئله اشاره داشته است که «95 درصد از برندهای اصلی در آفریقای جنوبی از توئیتر و 92 درصد از فیس بوک برای تبلیغات استفاده میکنند.
با افزایش 53 درصدی تعداد کاربران یوتیوب، و همچنین افزایش 65 درصدی کاربران اینستاگرام فقط در ظرف یک سال گذشته، بازاریابان هرچه بیشتر در حال افزایش بودجههای خود هستند تا از این راه با کمترین فاصله ممکن، احتمال و امکان افزایش سهم خود در بازار را به چنگ آورند.
مطابق با گزارش شورای مدیریت ارشد بازاریابی، صرف هزینه برای آگهی دیجیتال در خاورمیانه و آفریقا در آستانه انفجار است و با سرعتی باورنکردنی تا میزان 1.35 میلیارد دلار در سال 2015 افزایش خواهد یافت، مبلغی که چهار بار بیش از میانگین جهانی است.