همشهری آنلاین: جاسم کرار در پاسخ به اینکه او را بد اخلاق می‌نامند گفت اخلاق من قرار داد من است و طبق آن پیش می‌روم وی همچنین هشدار داد از حسن روشن شکایت خواهد کرد.

جاسم کرار به "ورزش سه" گفت در این روزها در عراق هستم و دارم اختصاصی تمرین می‌کنم. می‌خواهم شرایط بدنی‌ام آماده باشد تا در صورتی که باشگاه به تعهداتش عمل کند، با آمادگی در تمرینات این تیم حاضر شوم.

  • منتظر باشگاه هستم

هر روز با مدیربرنامه‌هایم در تماسم و منتظر تعیین تکلیف باشگاه هستم. اگر باشگاه بتواند به تعهداتی که من داده عمل کند، من به ایران می‌آیم اما اگر این کار را نکند در کشورم می‌مانم و در همین جا زندگی می‌کنم. حداقل این است که عراق کشورم است و در اینجا آرامش دارم و می‌توانم به خانواده‌ام رسیدگی کنم.

  • اضافه وزن ندارم

در روزهای آخری که در تمرین استقلال بودم مشکل اضافه وزنم را حل کردم الان هم دارم اختصاصی تمرین می‌کنم و دیگر مشکل اضافه وزن ندارم. اگر برگردم می‌ توانم در ترکیب استقلال بهترین عملکرد را داشته باشم.

  • از روشن شکایت می‌کنم

من نمی‌دانم این آقا برای چه هر روز علیه من مصاحبه می‌کند، تا جایی که من می‌دانم نه در باشگاه سمتی دارد و نه در کادرفنی. اگر یکبار دیگر این آقا در مورد من صحبت کند، از او شکایت می‌کنم و تا آخر پای شکایتم می‌ایستم.

  • اخلاق من قراردادم است

آنها که می‌گویند کرار بی‌اخلاق است باید بدانند که اخلاق من قراردادم است. من طبق قراردادم پیش می‌روم و وقتی باشگاه نتوانسته خواسته‌های من را اجرا کند، طبیعی است که اخلاق دیگر معنی نمی‌دهد. من چیز زیادی نمی‌خواهم و فقط مطالباتی را طلب می‌کنم که باشگاه باید بدهد. فکر نمی‌کنم این کار بی اخلاقی باشد.

  • دوست دارم به استقلال برگردم

دوست دارم به استقلال برگردم و بتوانم به این تیم کمک کنم. با این حال نمی‌خواهم برای استقلال حاشیه‌سازی کنم و به همین دلیل تا شرایط فراهم نشود، حاضر نیستم به ایران برگردم. هر زمان باشگاه پولم را داد من هم در خدمت این باشگاه هستم.