همشهری آنلاین: آگهی استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش توسط آموزش و پرورش استان‌ها حداکثر تا سه‌شنبه 20 شهریور در جراید محلی و استانی هر استان منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، زمان برگزاری آزمون استخدامی در آموزش و پرورش پیشتر23 شهریور اعلام شده بود اما با توجه به اینکه زمان برگزاری امتحان مقارن با ماه مبارک رمضان بود و با توجه به استقبال گسترده مردم برای استخدام در آموزش و پرورش، این زمان به 27 مهر موکول شد.

بر اساس این گزارش، درست در زمانی که گردهمایی یک‌روزه استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش برگزار شد تا آموزش و پرورش در این خصوص به جمع‌بندی برسد، رئیس گروه استخدام، آموزش و تشکیلات دفتر آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: دستورالعمل استخدام در آموزش و پرورش دارای مشکلاتی است که این باعث می‌شود استخدام در این وزارتخانه حداکثر تا آذر امسال به تأخیر بیفتد.

این خبر عکس‌العمل‌های فراوانی را در بر داشت و موجب سرگردانی بسیاری از متقاضیان شده بود به خصوص که آن زمان هنوز دستورالعمل استخدام به آموزش و پرورش استان‌ها نرسیده بود و نمی‌توانستند پاسخگوی مردم باشند.

محمدرضا محدث خراسانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بعد از این ماجرا به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: زمان برگزاری آزمون استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش، طبق اعلامی که کردیم 27 مهر خواهد بود.

یک مقام آگاه در وزارت آموزش و پرورش نیز امروز (18 شهریور)در گفت‌وگو با  فارس افزود: مشکلی با که معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص استخدام در آموزش و پرورش وجود داشت، مرتفع شده است و استخدام در آموزش و پرورش حتماً در تاریخ 27 مهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترکیب جنسیتی نیروهای آزاد به عهده آموزش ‌و پرورش استان‌هاست و آنها بر اساس سهمیه خود تصمیم می‌گیرند.

این مقام آگاه ادامه داد: آموزش و پرورش استان‌ها موظف هستند که تا 20 شهریور در روزنامه‌های محلی خود آگهی استخدام را درج کنند.