همشهری آنلاین: در پایان مسابقات ابتکاری جایزه بزرگ مردان که با شرکت ۲۰ بازیکن در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد، نوشاد عالمیان در صدر ایستاد و عنوان نایب قهرمانی به نیما عالمیان رسید و پوریا عمرانی هم سوم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، این بازی‌ها از صبح دوشنبه 27 مهر ماه شروع شد و پیش از ظهر سه‌شنبه با شناخت نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

در مرحله نیمه نهایی نوشاد عالمیان به دیدار پوریا عمرانی رفت و با نتیجه سه بر یک توانست به پیروزی برسد و در دیگر بازی این مرحله نیما عالمیان به سختی و در یک بازی دشوار موفق به از پیش رو برداشتن آرمان حاجی‌ئی با حساب سه بر دو شد. حاجی‌ئی حتی دو بر یک هم از نیما پیش بود و در نهایت مغلوب تجربه و آمادگی بیشتر نیما شد.

در بازی رده‌بندی آرمان حاجی ئی سه بر صفر به پوریا عمرانی باخت و در فينال نوشاد عالمیان در جدال خانوادگی با نیما به برتری سه بر یک نائل آمد .

• رده‌بندی نهایی جایزه بزرگ مردان

1- نوشاد عالمیان

2- نیما عالمیان

3- پوریا عمرانی

4- آرمان حاجی‌ئی


جدا از جایزه یک هزار دلاری که به ترتیب 500 دلار برای نفر اول، 300 دلار برای نفر دوم و 200 دلار برای نفر سوم به همراه داشت، نادر پدرام، یکی از علاقه‌مندان تنیس روی میز نیز به نفر اول یک سکه کامل و به نفرات دوم، سوم و چهارم هر کدام یک نیم سکه بهار آزادی اهداء کرد

همچنين شرکت ژاپني باترفلای به پاس تلاش‌ها و درخشش برادران عالمیان در مسابقات پروتور جهانی و سایر رویدادهای داخلی و خارجی مبلع 6280 دلار پاداش، همزمان با مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ از سوی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا به آنان اهداء كرد.