همشهری آنلاین: تیم جودوی جوانان ایران با یک پیروزی و دو شکست عنوان هفتم بخش تیمی مسابقات جهانی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، پيكارهای جودوي قهرمانی جوانان جهان روز سه‌شنبه (5 آبان) در بخش تیمی پیگیری شد که تیم کشورمان در اولین دیدار به مصاف آلمان رفت و با برتری در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

تیم ملی کشورمان در این مرحله به مصاف مصر رفت و با شکست برابر حریف به گروه بازنده‌ها رفت. جوانان کشورمان در گروه شانس مجدد در اولین پیکار نتیجه را به بلاروس واگذار كرده و عنوان هفتم را به خود اختصاص دادند.

در این بخش تیم‌های ژاپن و گرجستان به بازی نهایی رسيدند. مصر برابر روسیه و بلاروس برابر ازبکستان هم برای کسب مدال برنز تلاش می‌کنند.

تیم ملی جوانان کشورمان در این مسابقات با ترکیب خجسته، فتحی‌پور، تیزتک، نیک اقبال، رشیدی، ملک‌زاده و صفویه به مصاف رقبای خود رفت.

در بخش انفرادی این مسابقات ژاپن با دو طلا، دو نقره و یک برنز قهرمان شد، روسیه با دو طلا در جای دوم ایستاد و کره جنوبی با یک طلا، یک نقره و سه برنز عنوان سوم را کسب کرد.

تیم کشورمان نیز با یک عنوان پنجمی مهدی فتحی‌پور و یک عنوان هفتمی محمد رشنونژاد به کار خود پایان داد. قاسمی، خجسته، تیزتک، نیک اقبال، رشیدی، ملک‌زاده و صفویه هم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.