همشهری آنلاین: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز در هفته دهم لیگ برتر با نتاینج پرگل حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش همشهري آنلاين، در دومين روز از هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال، تيم گسترش فولاد تبريز با نتيجه پر گل 4 بر يك از سد پديده مشهد گذشت تا با 17 امتياز در رده پنجم جدول قرار بگيرد. پديده نيز با همان 13 امتياز گذشته در رده يازدهم جدول باقي ماند.

در ديگر بازي پرگل اين روز ذوب‌آهن با گل حريف خود راه‌آهن را شكست داد. اصفهاني‌ها با اين پيروزي 19 امتيازي شدند و در مكان سوم قرار گرفتند. راه‌آهن 10 امتيازي نيز در مكان سيزدهم جدول نشست.

در ديگر بازي‌هاي اين روز، صباي قم 2 بر يك از سد ميهمان خود تراكتور سازي تبريز گذشت. صبا با اين پيروزي 18 اميتازي شد و تيم چهارم جدول لقب گرفت. تراكتور سازي نيز با 14 امتياز  در رده دهم باقي ماند.

در انزلي ملوان با پيروزي يك بر صفر مقابل فولاد، خود را با 16 امتياز به رده هشتم رساند و فولاد 6 امتيازي در رده ماقبل آخر جدول 16 تيمي جاي گرفت.

نفت تهران نيز در شنبه 9 آبان نتوانست از پس استقلال خوزستان برآيد. تيم خوزستاني با 20 امتياز در جايگاه دوم جدول قرار دارد و نفت با 12 امتياز در رده دوازدهم جاي دارد.

سياه‌جامگان مشهد نيز ناكام اين هفته بود. اين تيم مشهدي با نتيجه 2 بر يك از ميهمان خود سايپا شكست خورد. تيم مشهدي با 7 امتياز در رده 14 قرار دارد و سايپاي 17 امتيازي جايگاه ششم را به خود اختصاص داد.