همشهری آنلاین: دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری در سه محور اصلی شامل توسعه کیفیت و بهره‌وری، اندازه‌گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره‌وری و بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره‌وری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری توانیر، در این کنفرانس که با هدف تبادل نظرات علمی، پژوهشی و تجربی در قالب سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های تخصصی، ارائه تجارت برتر و مطالعات موردی در سازمان‌ها و دستیابی به دانش روز و شناخت متدولوژی‌های جدید برگزار خواهد شد، 800 متخصص در حوزه‌های راهبری کیفیت و بهره‌وری حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی این کنفرانس، گسترش شمول محورهای کیفیت، بهره‌وری، تعالی سازمانی، تعیین افق‌های آینده، آموزش، توسعه و تبادل دانش و تجارب در سازمان‌های پیشرو، فرهنگ‌سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریت، بررسی چالش‌های بهره‌وری در صنعت، تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد، اندازه‌گیری بهره‌وری و تعامل آن با مباحث کیفی در بنگاه‌های اقتصادی و ارائه آخرین دستاوردهای ملی در زمینه‌های مدیریت کیفیت و بهره‌وری، از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ خواهد بود.

این کنفرانس در سه محور اصلی شامل توسعه کیفیت و بهره‌وری، اندازه‌گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره‌وری و بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره‌وری برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری 27 آبان امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز بکار خواهد کرد.