همشهری آنلاین: جانشین یگان‌های ویژه ناجا از بکارگیری پهپاد و بالن برای کنترل ترافیک و امنیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، سردار حبيب‌الله جان‌نثاري در بازديد از پايانه مرزي مهران، با تاكيد بر آمادگي يگان ويژه براي خدمت به زائرين اباعبدالله الحسين (ع) در مراسم اربعين حسيني، گفت: يگان ويژه براي پذيرايي و ساماندهي بيش از دو ميليون زائر در پايانه مرزي مهران آماده است كه در اين ماموريت بزرگ، عظيم و حماسه‌ساز، مسئوليت يگان ويژه در قالب قرارگاه ظفر برقراري نظم و امنيت زائرين و عمليات مردم‌ياري در مرز است.

وي با بيان اينكه مرز مهران به عنوان مهمترين و امن‌ترين مرز زميني كشور جهت اعزام زائران به عتبات عاليات در ايام اربعين است، افزود: كاركنان يگان‌هاي ويژه در راه ارائه خدمات به زوار امام حسين (ع) از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد و در اين راه مصمم و پاي كار هستند.

سردار جان‌نثاري گفت: به‌ منظور كاستن از مشكلات سال‌هاي گذشته براي زائران در اين شهر مرزي، از سال گذشته تا كنون تلاش‌هاي دامنه‌داري براي توسعه امكانات زيرساختي شهرستان مهران بويژه در حوزه راه، مخابرات، پايانه مرزي و ايجاد امكانات رفاهي و خدماتي در اين شهر آغاز شده كه بخش‌هايي از آنها پيش از ايام اربعين امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

جانشين يگان‌هاي ويژه ناجا از به كارگيري پهپاد و بالن براي كنترل ترافيك وامنيت زوار اربعين حسيني در مرز مهران خبر داد و خاطرنشان كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته توسط قرارگاه ظفر، امنيت زائران حسيني با استفاده از پهپاد و بالن در اربعين تامين و كنترل مي‌شود تا مشكلي براي اين عزيزان به وجود نيايد.