به گفته پيمان سنندجي، مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران، در اين 10سال، 10خط شبانه تندرو و عادي و يك خط اتوبوس برقي در مسير 17شهريور تا ميدان خراسان راهاندازي و خط 7(ميدان راهآهن تا پايانه تجريش) با خروج اتوبوسهاي دوكابين جديد، ساماندهي شد.
وي در بخش خصوصيسازي و برونسپاري شركت اتوبوسراني، افزايش سهم 70درصدي بخش خصوصي از ناوگان و 92درصد از خطوط اتوبوسراني، برون سپاري مجموعه ورزشي مهرورزان، مهمانسراي جوادالائمه، واحد گشت، درمانگاه، بوستان واحد، پيك واحد، امور تبليغات، واگذاري مديريت سفرهاي رفاهي، واگذاري آموزش اتوبوسرانان به دانشگاه خواجهنصير، سرويس كاركنان، خودروهاي گشت خطوط، ادغام مناطق و سامانههاي اتوبوسراني و حذف معاونتها و مديريتهاي موازي را از ديگر اقدامات شركت واحد اتوبوسراني طي 10سال گذشته دانست.
سنندجي در مورد نوسازي ناوگان اتوبوسراني در دوران مديريت شهردارتهران طي 10سال گذشته، تصريح كرد: يكهزار و 113دستگاه اتوبوس استاندارد دوكابين خريداري شد و 4دستگاه اتوبوس هيبريدي به ناوگان اتوبوسراني ورود پيدا كرد. مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني در ادامه افزود: در راستاي اجراي برنامه 5 ساله دوم شهرداري تهران، تعداد 660 اتوبوس از ابتداي سال93 تاكنون بازسازي شده است.
همچنين راهاندازي سامانه جانبازان و معلولان درسال91، راهاندازي سامانه امداد خودرو و راهاندازي سيستم يكپارچه مالي و اداري شهرداري تهران(فاينانس) از مهمترين اقدامات شركت واحد اتوبوسراني طي 10سال گذشته در دوران مديريت اخير بوده است.