به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، این کارگاههای آموزشی از 17 تا 21 آبان ماه هر روز در دو نوبت صبح و عصر با حضور استادان و متخصصان حوزه رسانه همچون: مختاریان، دالوند، قهرمانی، انوشه، مریم سلیمی، مُدقِق، پوری و شکوفیان در بخش نشستهای جنبی نمایشگاه برگزار میشود.
تولید محتوای دیجیتال، قواعد بصری در گرافیک مطبوعاتی، گرافیک اطلاعرسان، کاربرد نرم افزارهای پیامرسان تلفن همراه در خبرنگاری، چیستی ژورنالیسم تخصصی، اصول طراحی پورتال و وب سایتهای اطلاعرسان از مهمترین محورهای این کارگاهها هستند.
دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها مقدم بازدیدکنندگان و علاقهمندان به این کارگاهها را گرامی میدارد.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ 16 تا 22 آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار میشود.