همشهری آنلاین: داوودآبادی و تیم تفنگ ۱۰ متر پسران نوجوان نقره‌ای شدند و نوروزیان و تیم تفنگ بادی مردان مدال برنز گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه دومین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، تیم ایران در رشته تفنگ بادی مردان شامل حسین باقری، پوریا نوروزیان و محمدرضا زائررضایی مدال برنز تیمی این رشته را آن خود کردند.

تیم چین در جایگاه نخست ایستاد و کره جنوبی دوم شد، اما دو تیم مدعي قهرماني هند و تایلند در جایگاه چهارم و پنجم ایستادند.

پوریا نوروزیان با جدال با ۵۶ ورزشکار حاضر در این رشته به عنوان نفر اول و با امتیاز ۶۲۸٫۵ وارد فینال شد كه با پايان مسابقات فينال به مقام سوم و مدال برنز دست يافت. در اين رشته و در رده سنی بزرگسالان ورزشکارانی از کشور چین در مکان اول و دوم ایستادند.

اما حسین باقری با امتیاز ۶۲۰ و محمدرضا زائررضایی با امتیاز ۶۱۲٫۸ به ترتیب در مکان ۱۳ و ۳۱ قرار گرفته و از راه‌یابی به فینال بازماندند.

آخرین فینال از دومین روز مسابقات در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر پسران نوجوان در سالن فینال کشور کویت برگزار شد و طی آن علیرضا داوود آبادی، سید مهدی مرتضوی و امیرمحمد نکونام پس از مرحله مقدماتی و کسب مدال نقره تیمی وارد فینال شدند.

در فینال داوود آبادی توانست با تلاش فراوان مدال نقره انفرادی را کسب کند و مرتضوی و نکونام به ترتیب در مکان هفتم و هشتم ایستادند.

گفتنی است، در این رقابت کره جنوبی مدال طلا و برنز را در این رشته به خود اختصاص داد.