همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به حضور مجله «پیام انقلاب» به عنوان ارگان رسمی سپاه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در انتظار مخاطبان عزیز هستیم.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به گشایش بیست ویکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و شرکت سپاه در این رویداد افزود: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و در واقع بزرگترین رخداد رسانه ای کشور و فرصتی مناسب برای عرضه کارکردها و نقش های اصحاب رسانه در انجام رسالت و مسئولیت های خطیر آنان به شمار می رود.

وی ادامه داد: بحمدالله به رغم وجود برخی مشکلات و کمبودها، این نمایشگاه طی سنوات گذشته توانسته تصویر واقع بینانه ای از وضعیت مطبوعات و خبرگزاری ها و رویکردها و رفتارهای حرفه ای و تخصصی آنان در پاسخ به نیازهای جامعه و مطالبات و انتظارات فراروی خود ترسیم کنند.

سردار شریف با اشاره به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست ویکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها تصریح کرد: حضور نشریه «پیام انقلاب» به عنوان «ارگان رسمی سپاه» در این جشنواره بستر مناسبی را برای عرضه دیدگاه ها و مواضع و عملکرد سپاه به جامعه و افکار عمومی و نیز بازدیدکنندگان نمایشگاه فراهم آورده و همین عامل سبب شده است به مانند گذشته بطور فعال در آن شرکت کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اهمیت تأمل و توجه مسئولان و دست اندرکاران نمایشگاه به نارسایی های موجود بویژه در عرصه حمایت و پشتیبانی دولت از مطبوعات تصریح کرد: این نمایشگاه آوردگاه مناسبی برای به رخ کشیدن ظرفیت و تراز رسانه های کشور در زمینه رسالت حرفه ای و نیز همت و تلاش برای پاسخ به الزامات مصالح و منافع ملی و همچنین ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه به شمار می رود.

سردار شریف همراه ساختن آحاد جامعه و مردم با رخدادها و پدیده های مختلف در حوزه داخلی و بین المللی و قراردادن شایستگی های ایران اسلامی در معرض مخاطبان جهانی را از جمله مسئولیت های خطیر رسانه ها توصیف و خاطرنشان کرد: جایگاه افتخارآمیز امروز منطقه ای و جهانی ایران و معطوف ساختن نگاه های سایر جوامع و ملل به انقلاب اسلامی، مرهون ایفای نقش بخش های مختلف کشور از جمله «اصحاب رسانه» است که لازم است به شکرانه آن به مطالبات به حق و منصفانه آنان نیز پاسخ داده شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان انتخاب شعار «نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه» را برای نمایشگاه امسال، اقدامی هوشمندانه دانست وگفت: پیام انقلاب در سالن اصلی(شبستان ) غرفه 566 میزبان بازدیدکنندگان عزیز نمایشگاه و در انتظار مخاطبان فهیم خود بوده و از نظرات و دیدگاه های آنان برای ارتقای تعاملات فی مابین و تقویت محصولات خود استقبال می کنند.
بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امروز(شنبه) در مصلای امام خمینی (ره) با حضور بیش از 600 رسانه در 567 غرفه گشایش یافت. این رویداد 22 آبان ماه پایان می یابد.