همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایمان است که باعث کارآیی شجاعت می شود و بدون ایمان، شجاعت که یکی از مهم ترین معیارهای یک نظامی به شمار می آید، کارآیی خود را از دست می دهد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرلشکر ستاد عطاء الله صالحی، هنگام بازدید از روند برگزاری نخستین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری حاضر در آموزشگاه درجه داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش عنوان کرد.

صالحی ضمن بازدید از امکانات آموزشگاه، ستاد فرهنگی روحانیون و سایر قسمت ها به نقش تاثیرگذار روحانیون پرداخت و گفت: نقش روحانیت در میدان عمل و لحظات سخت، همواره کارساز بوده است و آموزش های دینی، ایمانی، اسلامی، اعتقادی و اخلاقی باید توسط آنان به خوبی به دانش پژوهان منتقل شود تا دانش پژوهان بتوانند با استفاده از این آموزش ها در لحظات حساس و حیاتی در مسیر درست قدم بردارند و به خوبی هدایت شوند.

وی، گفت: همچنین این آموزش ها می تواند به دانش پژوهان توانایی بهترین تصمیم گیری در لحظات حساس را می دهد تا بتوانند برای ارتش و کشور افتخار کسب کنند و این امر، اهمیت فعالیت های روحانیون را نشان می دهد.

فرمانده کل ارتش توضیح داد: روحانیون باید طوری عمل کنند که دانش پژوهان، درس های معنوی را به خوبی فرا بگیرند و آن را در تمام مراحل زندگی شخصی و نظامی توشه راه خود کنند؛ زیرا ایمان است که باعث کارآیی شجاعت می شود و بدون ایمان، شجاعت،کارآیی خودش را از دست می دهد.

براساس این گزارش در بازدید یاد شده، فرمانده نیروی زمینی ارتش و معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی کردند.