همشهری آنلاین: ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا کویت در رشته تراپ پیگیری شد که نمایندگان کشورمان از رسیدن به فینال بازماندند و در بخش تیمی در جایگاه چهارم آسیا ایستادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی٬ دراین مسابقات که عصر روز دوشنبه (18 آبان) در کشور کویت برگزار شد٬ سپیده سیرانی، مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور نمایندگان کشورمان بودند که در نهایت به فینال نرسیده و با قرار گرفتن در جایگاه چهارمی آسیا به کار خود پایان دادند.

گفتنی است در میان ۳۴ تیرانداز، پس از سه راند سیرانی با امتیاز ۶۷، فرح‌پور با امتیاز ۶۴ و پرورش‌نیا با امتیاز ۶۰ به ترتیب در مکان‌های ۱۰، ۲۲ و ۲۹ آسیا قرار گرفتند.

در این مسابقات تیم‌هاي چین، کره جنوبی و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش مردان نيز نمایندگان کشورمان با ترکیب سید بابگ یگانه، علی حافظی و محمدحسین پرورش‌نیا درپنج راند به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند كه در پايان یگانه با امتیاز ۱۱۹، پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۹ و حافظی با امتیاز ۱۱۳نتوانستند به فینال راه یابند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که مردان تیرانداز کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه چهارم آسیا و با کسب امتیاز ۳۵۱ در بخش تیمی توانستند رکورد خود را در رقابت‌هاي برون مرزی قبرس تکرار کنند.

سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از ۱۲ لغایت ۲۲ آبان ماه با حضور ۸۳۵ ورزشکار از ۳۲ کشور آسیا در کویت در حال برگزاري است.