همشهری آنلاین: با برگزاری دیدارهای انفرادی دو اسلحه اپه و فلوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان، برترین بازیکنان این دو اسلحه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه (20 و 21 آبان) دیدارهای انفرادی دو اسلحه اپه و فلوره بانوان برگزار شد که طی آن نمایندگانی از اصفهان و تهران به عنوان قهرمانی دست یافتند.

بر این اساس و در بخش دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان، ۵۷ شمشیرباز از ۱۷ استان طی ۱۵۶ دیدار مقدماتی و ۴۴ دیدار حذفی به مصاف هم رفتند که اعظم بختی و مهسا پوررحمتی از استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و عنوان سوم مشترک نیز به سکینه نوری از استان آذربایجان غربی و مرضیه رضایی از استان اصفهان اختصاص یافت.

همچنین دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره بانوان كه با حضور 48 بازیکن از 14 استان برگزار شد، شمشيربازان در قالب 8 جدول مقدماتی دیدارهای خود را برگزار کردند که در پایان و با توجه به 120 دیدار مقدماتی و 37 دیدار حذفی برگزار شده، مطهره محسنی و سروناز مرتضوی، هر دو از استان تهران به عناوين اول و دوم دست یافتند.

مریم وهابی و نگین کافی که به ترتیب از توابع تهران و یزد در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند نیز عنوان مشترک سومی را به خود اختصاص دادند.