همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت در حال از دست دادن امیدهایش است و شاید نتواند با تیم ملی ادامه دهد. در مقابل رئیس فدارسیون گفت با او صحبت می‌کند و مشکل حل خواهد شد.

كارلوس كي‌روش در مصاحبه بعد از بازي با گوام كه ورزش سه آن را مخابره كرده است، ضمن تمجيد از بازيكنانش و اداي احترام به تيم ملي گوام در خصوص ادامه همكاري با تيم ملي گفت: واقعا نمی‌توانم در حال حاضر جواب محکمی به این سوال بدهم. اگر قدم‌های من با رئیس فدراسیون فوتبال و مسیرمان بتواند هماهنگ شود، می‌توانیم ادامه بدهیم اگر نه این کار صورت نمی‌گیرد.

وي افزود: در حال حاضر نمی‌توانم به این سوال جواب بیشتری بدهم ولی بعد از 5 سال آهسته، آهسته دارم امیدها و اعتقادهایی که در این مسیر داشتم را از دست می‌دهم. البته آینده من به نقطه نظرها و تصمیم‌های رئیس و فدراسیون هم مرتبط خواهد شد.

اما كفاشيان كه ظاهرا پيش‌تر از اين موضوع خبردار بود، قبل از مصاحبه كي‌روش در خصوص دلخوري‌هاي وي و شايعه جدا شدن‌اش از تيم ملي گفت: آقای کی‌روش مرخصی بیشتری می‌خواسته اما من به ایشان گفتم باید طبق روال به مرخصی برود. از این رو ایشان ناراحت هستند و ممکن است در نشست مطبوعاتی هم صحبت‌هایی را مطرح کنند. در نهایت قرار است ما پنجشنبه (28 آبان) بنشینیم و ان‎شاءالله مشکلات را حل کنیم.