همشهری آنلاین: محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران از سوی مجمع سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) جهت انتخاب رئیس، نواب رئیس، اعضای هیات رئیسه، روسای منطقه‌ای و نمایندگان کنفدراسیون آسیا در فدراسیون جهانی با حضور دکتر اری گراسا؛ رئیس فدراسیون بین‌المللی والیبال سه‌شنبه (26 آبان)  در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی با حضور مهمانانی از جمله الکساندار بوریچیچ؛ رئیس کنفدراسیون اروپا و عمرو الوانی؛ رئیس کنفدراسیون افریقا آغاز شد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

دکتر محمدرضا داورزنی؛ رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز در این اجلاس شرکت کرده در انتخابات اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا موفق به حفظ کرسی ایران و عضویت خویش در این هیات شد. وي سپس به عنوان نماینده آسیا در هیات رئیسه فدراسیون جهانی نامزد شد که در این انتخابات نیز با رای قاطع برگزیده شد تا برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان یک ایرانی به عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی درآید.

 همچنین دکتر صالح بن ناصر از عربستان موفق شد با رای قاطع اعضا برای چهار سال دیگر کرسی ریاست کنفدراسیون آسیا را برای خود حفظ کند.