زینب مغنیه، خواهر شهید حاج عماد مغنیه پس از تماشای فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» در لبنان با نگارش یادداشتی از سینمای ایران و شخص مجید مجیدی برای روایت زندگی پیامبر اسلام تشکر کرد.

به گزارش همشهري، در يادداشت زينب مغنيه آمده است: محمد رسول‌الله (ص) كه كودكي پيامبر را روايت مي‌كند، كاري است از يك كارگردان حرفه‌اي و متعهد؛ پادشاهي كه روي تخت سينماي معاصر نشسته است. 3ساعت تمام گذشت بدون اينكه متوجه گذر زمان بشوم.

از لحظات اول تا لحظه آخر فيلم نفس در سينه من حبس شده بود. روي كدام عنصر زيباي فيلم بيشتر تمركز كنم؟ بين اين همه زيبايي گم شدم! از زيبايي صحنه‌ها و تصويرسازي رخدادها و شخصيت‌ها تا موسيقي و بازيگري و اينها جداي از شخصيتي است كه براي حضرت محمد(ص) به تصوير كشيده شد.

ديگر لذت جديدي را هنگام فرستادن صلوات احساس مي‌كنم و ديگر نمي‌توانم آن را بدون گريه تلفظ كنم... حسرتي در دلم به‌جا مانده است: پيامبري يتيم، مظلوم و مهربان كه امروز با بهره بردن از اسمش به حريم دين تجاوز كرده‌اند.‌ اي كاش همه مي‌توانستند فيلم را ببينند تا شايد در دلمان رحمت و اخلاقي را كه به‌خاطر آن محمد(ص) فرستاده شد، بيدار شود.