همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور روئینگ آقایان، تیم تهران با کسب ۱ مدال طلا و ۱ مدال نقره عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان از روز سه‌شنبه 26 آبان ماه با برگزاری دور مقدماتی و نیمه نهایی آغاز شد. در ادامه این رقابت‌ها مسابقات دور فینال در دو ماده روئینگ تک‌نفره سبک وزن و روئینگ تک‌نفره سنگین وزن صبح روز چهارشنبه در دریاچه آزادی برگزار شد و چهره نفرات و تیم‌های برتر مشخص گردید.

در رقابت فینال A روئینگ تک‌نفره سبک وزن، حامد خدری از بوشهر صاحب مدال طلا شد، محمدحسین حقی از تهران مدال نقره دریافت کرد و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی مدال برنز را بر گردن آویخت. علی نیکوخصال نیز در رده چهارم ایستاد.

در فینال B این ماده، سینا حسینی از گیلان، محمدرضا اسکندری از زنجان و احسان زنگنه از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در فینال A روئینگ تک‌نفره سنگین وزن، خشایار عباس‌آبادی مدال طلا بر گردن آویخت، محمد باقری از آذربایجان غربی صاحب مدال نقره شد و حمیدرضا رضوانی از تهران توابع مدال برنز به دست آورد. حمیدرضا چوبداری از همدان در این رقابت چهارم شد.

در فینال B این ماده، پیام مطاعی از کرمانشاه، آرین ملک‌محمدی از گیلان، جاوید محمدی از زنجان و امیرمسعود عادلی از لرستان اول تا چهارم شدند.

بر این اساس در پایان دو روز مسابقه تیم تهران با 1 مدال طلا و 1 نقره به عنوان قهرمانی دست یافت، بوشهر با 1 مدال طلا دوم شد و آذربایجان غربی با 1 مدال نقره و 1 مدال برنز در رده سوم قرار گرفت.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی اعطا گرديد.