پلیس کرمانشاه در تعقیب مردانی است که سوار بر یک خودروی سواری، خودروی فریدون قنبری، قهرمان کشتی کشور را به گلوله بستند و او را راهی بیمارستان کردند.

اين حادثه بعدازظهر دوشنبه در خيابان رستمي شهر صحنه رخ داد. قهرمان كشتي آسيا سوار بر خودروي خود در حركت بود كه ناگهان يك خودروي سواري كنارش توقف كرد و صداي شليك گلوله به هوا بلند شد. آنطور كه شاهدان مي‌گويند حدود 13گلوله به سوي خودروي ملي‌پوش كشورمان شليك شد كه در اين ميان تعدادي از آنها به او اصابت كرد. به‌دنبال اين حادثه قنبري مجروح شد و ضاربان پا به فرار گذاشتند.

با گزارش ماجرا به پليس، قهرمان كشتي راهي بيمارستان شد و تيمي از كارآگاهان تحقيقات براي كشف راز اين تيراندازي خونين را آغاز كردند. مأموران با حضور در محل حادثه پوكه و آثار شليك دست‌كم 9گلوله را پيدا كردند و آنطور كه بررسي‌ها نشان مي‌داد، گلوله‌ها از يك سلاح شليك شده بود.

درحالي‌كه در بيمارستان تلاش پزشكان براي نجات جوان كشتي‌گير ادامه داشت، مأموران پليس بررسي‌هاي گسترده‌اي براي شناسايي عاملان اين حمله آغاز كردند. در بررسي‌ها مشخص شد كه يك سال پيش قهرمان كشتي با تعدادي از همشهريان خود بر سر موضوعي دچار اختلاف شده بود كه احتمالا همين اختلافات دليل حمله مسلحانه به او بوده است.

با اين اطلاعات، دستور بازداشت مظنونان صادر شد و مأموران پليس در حالي سرگرم تحقيق در اين پرونده هستند كه به گفته سرهنگ مرزباني، جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه، خطر مرگ قهرمان كشتي را تهديد نمي‌كند و به محض انتقال وي به بخش، تحقيق از او براي شناسايي عاملان تيراندازي آغاز خواهد شد.