همشهری آنلاین: کارگزاران موفق روابط عمومی روندهای جاری را مورد توجه قرار داده، آنها را پیگیری و دنبال می‌کنند و تلاش های خود را بر مبنای مواجهه با تغییر در چشم انداز رسانه ها تنظیم می‌کنند.

به گزارش كاوشگران روابط عمومي، تمرکز بر روی مهم ترین استراتژی‌هایی که به بهترین شکل کمپین‌های شما را ارتقاء می‌دهد بسیار مهم و حیاتی است. همانگونه که سازمان‌ها در سراسر جهان پایه و اساسی را برای طرح‌ها و برنامه‌های خود در سال 2016 لحاظ کرده‌اند؛ در اینجا نیز به هشت منطقه تمرکز در فضای دیجیتال و اجتماعی اشاره می‌شود که برای پیشرو بودن در سال 2016 مهم هستند.

  • زرنگی و چابکی

کمپین‌های فوری پیاده سازی یک گردش کار واقعی را مطالبه می‌کنند. وقتی ترندها در رسانه‌های اجتماعی شکسته می‌شوند، یک فرایند بررسی 24 ساعته آن را قطع نخواهد کرد.

شرکت روابط عمومی کچام (Ketchum ) یک گردش کار یکپارچه و چالاک به وجود آوره است که ما آن را تحت یک گزاره به نام StoryWorks بسته بندی کرده‌ایم. در ترکیب اتاق‌های خبر ما، گوش دادن، استراتژیست و مدیریت اجتماعی و خلاق، همه در یک محیط زنده فعالیت می‌کنند.

  • هدف

رسانه‌های اجتماعی در حال فروپاشی سلسله مراتب و حذف شکاف‌ها در سازمان‌ها هستند. هر جنبه‌ای از یک سازمان باید اجتماعی باشد. مفهوم قرن بیستم ارتباطات متمرکز را فرمان می‌دهد و کنترل مرده است اگر در واقع تا کنون وجود داشته است. کارگزاران در حال کمک به رهبران سازمان‌های مترقی هستند تا هدف اجتماعی خود را کشف کنند و شکاف‌های بین ارتباطات درون سازمانی و بیرون سازمانی از بین برود.

  • خلاقیت

جشنواره بین المللی خلاقیت کن به ما یاد می‌دهد که برندهای به یاد ماندنی داستان‌هایی می‌گویند که به آنچه مخاطبان آنها را در سراسر اشکال رسانه‌ها تهییج می‌کند پاسخ می‌دهد.

Award-winning بر مبنای تیم‌های خلاق هوشمند و محتوایی کار می‌کند که بارها با مخاطبان به صورت مستقیم به عنوان بخشی از کمپین تعامل دارند. برای ایجاد روابط معنی‌دار و اعتماد، مدیران برند باید یک روایت قوی و معتبر خلق کنند که ریشه در اهداف سازمان داشته باشد.

  • رسانه‌های پولی

دو گروه یا دسته در حال ظهور هستند: نیمی از آنها از رسانه‌های پولی اجتناب و دوری می‌کنند در حالیکه دیگران پیش بینی می‌کنند که روابط عمومی برای از بین بردن و براندازی کسب و کار تبلیغات تنظیم شده است.

همانگونه که رسانه‌ها تکه تکه و بسط داده شدند، «تاثیرگذاران» پولی ترویج‌های رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات محلی بخشی از ارتباطات شدند. رویکرد رسانه اگنوستیک بر این متمرکز است که عمل در سراسر کانال‌های چندگانه مهمترین است.

  • اعتماد پذیری

رسانه‌های مدرن و همچنین مصرف کنندگان در حال حاضر در رسانه‌های اجتماعی زندگی می‌کنند. مدیران برند باید با مردم به زبانی ساده در تعامل باشند و نباید در پی جلا دادن «صحبت برند» باشند. شما همچنین می‌توانید بانک تصاویر خود را تخلیه کنید.

یکی از مکان‌های مورد علاقه من در اینترنت صفحه فیس بوک Condescending Corporate است که سرگرمی‌ و مزخرفاتی که مدیران برند انجام داده‌اند را پوک کرده و یا تلنگر می‌زند. این برای خنده خوب است و شما را به تفکر وادار خواهد کرد.

  • ابزارها

یک بازار ابزار رو به رشد به وجود آمده است تا برنامه‌ریزی کمپین‌ها را در سراسر دستگاه‌های مختلف حمایت کرده و اشکال رسانه‌ها، تجزیه و تحلیل‌ها و برنامه ریزی‌ها را تکه تکه نماید.

اگرچه شما همیشه باید با دقت و به طور خودکار 50 راهنمای خودآموز که پروژه PRstack crowdsourced # را تشکیل می‌دهند بررسی نمایید. آنها به افزایش بهره‌وری و ساده کردن وظایف و مسئولیت‌های تکراری کمک خواهند کرد.

  • داده‌ها

زمانی که روابط عمومی را در دهه 90 آغاز کردم، برنامه ریزی به خامی و ناپختگی هماهنگی عناوین رسانه‌ها با مخاطبان بود. ما جمعیت شناسی مخاطبان و تقسیم بندی را کشف کردیم و رسانه‌ها را متناسب با آن ارایه کردیم. همانگونه که به سوی سال 2016 در حرکت هستیم، کارگزاران روابط عمومی می‌توانند از ابزارها برای شناسایی حامیان بالقوه برند بوسیله جغرافیا، صنعت و موضوعات آنلاین استفاده کنند.

  • توسعه حرفه‌ای

ارتقاء مهارت‌ها برای بکاربردن آنها در سراسر کانال‌های رسانه‌ای یک کار مداوم در حال پیشرفت، بیشتر از خود صنعت روابط عمومی است.

ما از اطلاعات عمومی و دانش کلی داشتن در حال حرکت به سوی برخورداری از دانش گسترده منظم و دانش تخصصی در زمینه‌هایی مانند تحقیق، برنامه ریزی، استراتژی و یا محتوا هستیم. دستیابی به استعداد‌ها خط پیشرو جدید است. در کچام ما از طریق برنامه درسی دانشگاه‌های داخلی و برنامه‌های آموزش آنلاین در حال گسترش این مناطق هستیم.

زمانی که استراتژی‌های خود را برای سال جدید برنامه ریزی می‌کنید، این رویه‌ها را در ذهن خود نگه دارید.

شما بر روی چه مناطق دیگری در سال پیش رو تمرکز خواهید کرد؟