همشهری آنلاین: پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه در اندیمشک تشییع و در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا پیکر مطهر این دو شهید گمنام والامقام با حضور اقشار مختلف مردم عزادار اندیمشک از میدان امام خمینی(ره) این شهر تا مرکز شهر حسینیه تشییع شدند.

امام جمعه موقت اهواز در آیین تشییع پیکر این دو شهید گفت:حل مساله تروریست در منطقه تنها با اقتدار و کمک ایران اسلامی امکان پذیر است.

آیت الله سید ابولحسن حسن زاده در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران به عراق و سوریه کمک کرد و اگر این کمک ها نبود بغداد و دمشق به دست تکفیری ها افتاده و سقوط می کرد.

وی اظهار کرد:اقتدار ایران اسلامی در منطقه از سوی دوست و دشمن تائید شده و نقش ایران اسلامی در امنیت منطقه غیر قابل انکار است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:این اقتدار،عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جان فشانی فرزندان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه دشمنی رژیم صهیونیستی و کشورهای هم پیمانش با ایران اسلامی همواره ادامه دارد افزود: اگر ملت شهید پرور ایران اسلامی از مسیر شهدا و ولایت خارج می شد رژیم صهیونیستی به دشمنی خود ادامه نمی داد.

آیت الله حسن زاده بیان کرد:کشور ایران با اقتدار در برابر زورگویان ایستاد و دوران هشت سال دفاع مقدس پشتوانه ای محکم در این اقتدار و عزت است.

وی افزود:ملت ایران اسلامی همواره پیرو راه شهدا و خون شهدای گرانقدر بوده و با همین ایمان و اعتقاد در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب گام بر می دارد.

عظیم روشنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک هم با تجلیل از حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای گمنام گفت: اندیمشک 40 مفقود الاثر دارد و خانواده آنان همچنان چشم انتظارشان هستند.

پیکرهای مطهر این دو شهید در محل شهدای گمنام در شهر حسینیه اندیمشک به خاک سپرده شدند.

یکی از این دو شهید در عملیات کربلای 4 و در منطقه ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمده است و شهید والامقام دیگر نیز 17 ساله در عملیات محرم در منطقه شرهانی به همرزمان شهیدش پیوست.

شهر آزادی اندیمشک نیز آبان ماه میزبان دو شهید گمنام بود.

مردم اندیمشک در شمال خوزستان یک هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.