همشهری آنلاین: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بدون عدالت محال است که بتوان مدعی تقوا در جامعه بود، گفت: حزب ندای ایرانیان می‎خواهد تا روزی اندیشه منحوس احمدی‎نژادی از صحنه روزگار محو شود.

فارس نوشت: سیدصادق خرازی در همایش اصلاح‎طلبان و مجلس آینده که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد مطالبي را مطرح كرد كه مهمترين آنها به نقل از فارس در زير آمده است:

  • امروز می‎شود آزادانه سخن گفت ولی در روز تشکیل حزب ندای ایرانیان و روز بلوغ و انعقاد این تفکر چنین نبود و بسیاری از یاران ما در حبس بوده و هستند.
  • آیا می‎توان با همه معضلات و مشکلاتی که در وضع کشاورزی، بحران اشتغال، دغدغه روزمره جوانان و وضع اقتصادی به وجود آمده را سامان داد؟ البته بنا ندارم که به این آمارها و ارقام بپردازم ولی معتقدم دو واژه مهم و استراتژیک عدالت و آزادی، عدالت و دموکراسی، پیشرفت و مردمسالاری مهمترین آرمان حزب ندای ایرانیان است.
  • ما اصلاح‎طلب هستیم و مبانی اندیشه اصلاحی خودمان را در مدینه فاضله‎ای می‎بینیم که نبی مکرم اسلام از هنگام اساس‎نامه مدینه، تجلی پیمان‎های مدینه و تحقق آرمان‎های مدنی که داشتند برای ملت‎ها در تاریخ به امانت گذاشتند لذا انقلاب بزرگی بزرگتر از انقلاب نبی مکرم اسلام در مسیر تاریخ انسان و جهان دیده نمی‎شود.
  • در آستانه مهمترین تحول سال 1394 قرار داریم امسال مهمترین تحول ما انتخابات است انتخاباتی که سرشت و سرنوشت انسان به آن بستگی دارد.
  • طی هشت سال دولت گذشته فرصت‎ها تبدیل به تهدید شد. صد تاسف که در هشت سال کسانی در این کشور حکمرانی کردند که درکی از مفاهیم بزرگ نداشتند و فرصت‎ها را تبدیل به تهدید کردند، ما اگر حزب داشتیم می‎توانستیم سوال کنیم، پرسش‎های مهمی را در جامعه ایجاد کنیم، اگر حزب داشتیم می‎توانستیم مجالس مهمی را رقم بزنیم نه مجلسی که با پول حرام شکل گرفته باشد، اگر حزب داشتیم می‎توانستیم اردوگاه و آرمان‎سراهایی ایجاد کنیم که باعث ارتقاء دانش و بینش مردم شود صد تاسف که از این موقعیت‎ها غفلت کردیم.
  • بدون عدالت محال است که بتوان مدعی تقوا در جامعه بود. حزب ندای ایرانیان می‎خواهد تا روزی اندیشه منحوس احمدی‎نژادی از صحنه روزگار محو شود.
  •  محال است توسعه اقتصادی به نتیجه برسد تا آنگاه که توسعه سیاسی در زندگی مردم جای خود را نشان ندهد، توسعه سیاسی یعنی تجلی احزاب سیاسی، گروه‎ها و انجمن‎های سیاسی که بتوانند همفکران خودشان را با کسانی که می‎توانند همزادپنداری کنند در یک سبد کار بنیادین قرار دهد.
  • باید نتیجه انتخابات را همانند سال 1392 محقق کنیم. ما در درون جامعه اصلاحات هیچ اختلافی نداریم دست هر اصلاح‎طلبی را می‎بوسیم که برای پیشرفت جامعه کار کند کسانی که بخواهند درون اصلاح‎طلبان اختلاف ایجاد کنند در حزب ندای ایرانیان جایی ندارند.