به گزارش مهر، تبیین شاخص ها و راهکارهای طراحی نماد برند ملی گردشگری، امسال کنفرانس بینالمللی برند گردشگری در تقویم رسمی سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار گرفته است.
برند ملی گردشگری ایران، بایدها و نبایدها، شاخصها و راهکارها، نقش برند سازی در حوزه گردشگری در حمایت از اقتصاد و فرهنگ ملی و اسلامی کشور، راهکارهای خلق، بازاریابی، ارتقاء و پایدارسازی برند گردشگری ایران، هویت سازی برند گردشگری و نقش آن در توسعه و ارتقاء جایگاه گردشگری، تعیین شاخص های سنجش مادی و معنوی برند در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، تعیین فرصت های سرمایه گذاری و بررسی علمی و نیاز سنجی زیر ساختهای گردشگری ایران و همچنین آینده پژوهی برند گردشگری در ایران از جمله محورهای این کنفرانس به شمار میروند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نشانی الکترونیکی www.tbrand.irمراجعه کنند.