محمدرضا عبداللهي ، مديركل پاسخگويي به شكايات وزارت صنعت ضمن تأكيد بر رفع عيوب تكراري خودروها توسط عرضهكنندگان از برگزاري جلسه مشترك دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت صنعت، معدن وتجارت با مديران ارتباط با مشتري(CRM) خودروسازان كشور و واردكنندگان، براي بررسي آخرين وضعيت نحوه ارائه خدمات به مصرفكنندگان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
قبل از اینکه مصرفکنندگان و ناظرین قانونی در مورد عیوب خودروهای تولید داخل تذکر دهند، باید خودروسازان این موضوع را پیگیری کنند.