همشهری آنلاین: آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران اعلام شد.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران، فیلم «در مدت معلوم»به کارگردانی وحید امیرخانی پس از دو روز نمایش در تهران به فروش 73 میلیون تومانی دست یافت.

تعداد سینماهای نمایش دهنده‌ی این فیلم در تهران 22 سالن است.

درخلاصه این فیلم که جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و... در آن به ایفای نقش می پردازند، آمده است: «آنچه از گفتنش شرم داریم بی‌شرمانه بر ما می‌تازد. میثم در به در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که میخواد معضلات بلوغ و ج . . ی دختر و پسرا را حل کنه.»

قطبی همچنین مجموع فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند را در تهران و دیگر شهرها، بعد از هفت هفته نمایش، 420 میلیون تومان اعلام کرد.

در این فیلم امیر آقایی، نیکی کریمی، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنیان و... بازی می کنند.

این مدیر پخش، در پایان فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا و با بازی فرامرز قریبیان، حامد بهداد و همایون ارشادی را در پایان پنجمین هفته‌ از اکران، 165 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها عنوان کرد.

بنا بر گفته‌ی پیمان سنماری، مدیرپخش نیکان فیلم، «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده در پایان هفته‌ی چهارم خود در تهران 270 میلیون تومان فروش داشته است

این فیلم که ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، پوریا رحیمی سام در آن باری می‌کنند، داستانی از زندگی زنی به نام ناهید که در یک دوراهی قرار گرفته است و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد، را روایت می‌کند.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم «شیفت شب» فروش این فیلم به کارگردانی نیکی کریمی را پس از حدود چهار هفته نمایش، 700 میلیون تومان اعلام کرد که از این میزان فروش، 590 میلیون تومان سهم شهر تهران با 23 سالن و 110 میلیون تومان آن فروش دیگر شهرهای نمایش‌دهنده با حدود 20 سالن نمایش است.

این فیلم نیز روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند. در فیلم «شیفت شب» لیلا زارع و محمدرضا فروتن به ایفای نقش می‌پردازند.

انیمیشن «شاهزاده‌ی روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده است، پس از حدود 40 روز نمایش به فروش کلی دو میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافته است.

غلامرضا فرجی مدیرپخش حوزه هنری هم درباره‌ی میزان فروش این فیلم به خبرنگار ایسنا گفت: این فیلم در تهران با 15 سالن، 930 میلیون تومان و در دیگر شهرها، با 35 سالن، یک میلیارد و 270 میلیون تومان فروش داشته است.

فروش دیگر فیلم این روزهای سینماها یعنی «این سیب هم برای تو» پس از چهار هفته نمایش 252 میلیون تومان عنوان شد.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم گفت: فروش این فیلم به کارگردانی سیروس الوند در تهران با 13 سالن 210 میلیون تومان و در شهرستان‌ها با 8 سالن نمایش 42 میلیون تومان است.

در این فیلم پژمان بازغی، چنگیز جلیلوند، رعنا آزادی‌ور، پریناز ایزدیار و امیر علی دانایی بازی می‌کنند و داستان درباره‌ی دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آن‌ها نامزد دارد و رابطه عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی نیز پس از 36 روز نمایش به فروش کل 952 میلیون تومانی رسید.

بر طبق گفته‌ی اکبر شاپوری، این فیلم با بازی مهتاب کرامتی،پگاه آهنگرانی، باران کوثری و مصطفی زمانی پس از 36 روز نمایش در تهران با 14 سالن، 604 میلیون تومان و در دیگر شهرها پس از حدود 25 روز نمایش در 24 سالن، 348 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم سه اپیزودی، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.