همشهری آنلاین: خبری که در روزهای اخیر به صورت غیر رسمی منتشر شده بود، تأیید شد. پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود. کارلو آنچلوتی ایتالیایی جای گواردیولا را می‌گیرد.

پپ گواردیولا، سرمربی سرشناس اسپانیایی، پس از سه سال از بایرن مونیخ جدا می‌شود. حساب توییتری این باشگاه ظهر یکشنبه (۲۰ دسامبر/ ۲۹ آذر) تأیید کرد که او پایان فصل به همکاری با پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال آلمان پایان می‌دهد.

همان‌طور که در روزهای اخیر گفته می‌شد، کارلو آنچلوتی ایتالیایی مشهور به "کارلتو"، سرمربی پیشین رئال مادرید جای گواردیولا را خواهد گرفت.

به گزارش دويچه‌وله،‌ گواردیولای ۴۴ ساله تابستان ۲۰۱۳ به بایرن مونیخ آمد و در سه سال اخیر به همراه این باشگاه دو بار قهرمان بوندس‌لیگا و یک بار قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاهی این کشور شد. بایرن و گواردیولا همچنین جام قهرمانی باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ یوفا ۲۰۱۴ را به خانه آوردند.

مقصد آتی گواردیولا هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود او در حال گفت‌وگو با باشگا‌ه‌های انگلیس است.

آنچلوتی سابقه سرمربی‌گری یوونتوس تورین، آ ث میلان، چلسی، پاری سن ‌ژرمن و رئال مادرید را در کارنامه دارد. او با میلان و رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هم شده است.