همشهری آنلاین: در مسابقات دو گانه کاپ آزاد دبی که تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده اروپایی بودند، ماندانا دهقان منشادی، بانوی دوگانه‌کار ایرانی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه، ماندانا دهقان منشادي كه به عنوان ورزشكار آزاد و با همكاري فدراسيون سه‌گانه در اين مسابقات شركت كرده بود، توانست در رده سني 20 تا 29 سال زودتر از رقباي خود از خط پايان گذشته و به مقام قهرماني برسد.

دهقان منشادي در مورد انگيزه‌ها و هدف خود از شركت در اين مسابقات، موضوع آمادگي بيشتر و ارزيابي خودش در اين رشته ورزشي و مقايسه با ورزشكاران زن اروپايي را مطرح و عنوان نمود: با توجه به اين كه در داخل كشور مسابقات دوگانه بانوان كم برگزار مي‌شود و ليگ باشگاهي هم به طور جدي وجود ندارد، بنابراين تصميم گرفتم به عنوان يك زن ايراني خودم را در كنار ورزشكاران اروپايي كه حجاب را مانع موفقيت مي‌دانند، محك بزنم و به عنوان يك ورزشكار زن ايراني توانايي زنان كشورم را به رخ آنان بكشم.

وي در مورد مسابقات كاپ آزاد اروپايي دبي گفت: اين مسابقات در 5 مرحله برگزار مي‌شود كه در پايان هر ورزشكاري بتواند امتياز بيشتري كسب كند، مقام قهرماني را به دست خواهد آورد. ضمن اين كه بايد اضافه كنم مرحله اول اين مسابقات قبلا برگزار شده و بنده هم به دليل صادر نشدن ويزا نتوانستم شركت كنم،‌ اما در نظر دارم در مراحل بعدي حضور پيدا كنم و به اميد خدا روي سكو بروم.

شايان ذكر است كه مرحله سوم اين مسابقات روز 18 دي ماه در دبي برگزار خواهد شد.