همشهری آنلاین: یک سایت خبری عربی از جدایی مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و محمد نوری از تیم‌هایشان در تعطیلات نیم فصل خبر داد.

به گزارش جی پلاس، سایت عربی «کوره» در گزارشی به بررسی نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر پرداخته که در این گزارش نام سه بازیکن ایرانی هم به چشم می‌خورد.

در گزارش این سایت عربی آمده است: « مسعود شجاعی بازیکن الغرافه در جمع بازیکنانی است که کاندید جدایی از تیم در تعطیلات زمستانی است بخصوص اینکه این بازیکن آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرده و نتوانسته انتظارات فنی را برآورده کند. البته شجاعی آخرین بازیکنی بود که با باشگاه الغرافه به توافق رسید و در اردوی خارجی تیم پیش از شروع فصل حضور نداشت.»

در ادامه این گزارش آمده است: «تیم المسیمیر که امسال اولین حضورش در لیگ ستارگان را تجربه می‌کند تنها باشگاهی است که چهار بازیکن خارجی‌اش را در نیم فصل تغییر می‌دهد. محمد نوری، آرویلتو، امورین و پینتو چهار بازیکن خارجی مسیمیر هستند که نتوانسته‌اند عملکرد مطلوبی داشته باشند.»

گزارش سایت کوره با ذکر نام آندرانیک تیموریان خاتمه می‌یابد: «همچنین نام بازیکنان برجسته دیگری در تغییرات زمستانی به چشم می‌خورد که آندرانیک تیموریان و جِرمی دو بازیکن ام صلال هستند که با نظر سرمربی ترکیه‌ای تیم و به خاطر عملکرد نامطلوب خود از این تیم جدا خواهند شد.»