همشهری آنلاین: به دنبال جریمه سنگین کمیته انضباطی والیبال در مورد اتفاقات رخ داده در بازی دو تیم پیکان و بانک سرمایه، شایعه شده بود که پرافتخارترین تیم والیبال ایران و آسیا قصد کناره‌گیری از لیگ را داشت.

پیکانی‌ها حتی یک روز پس از اعلام رای کمیته انضباطی نشستی هم در این خصوص با حضور مدیرعامل باشگاه و کادر فنی برگزار کردند و با توجه به در اختیار نداشتن پاسور (محرومیت ورمیگلیو و فرهاد سال‌افزون) و همچنین نیکولای نیکولوف، ملی‌پوش بلغاری و با توجه به مصدومين پرشمارشان سامان فائزی، فرهاد قائمی و رضا صفایی به این جمع بندی رسیدند که از لیگ کناره‌گیری کنند، اما در نهایت با نظر مهندس شیعی، مدیرعامل باشگاه از تصمیم خود منصرف شدند .

در همین خصوص مدیرعامل باشگاه پیکان در گفت وگو با همشهری آنلاین ضمن تائید این موضوع گفت: کمیته انضباطی با وجود مستندات ارائه شده در حق پیکان تصمیم درستی نگرفتند و معلوم نیست بر چه اساسی تیم ما می‌بایست از وجود هر دو پاسورش محروم می‌شد ما با کلی بازیکن مصدوم و محروم مانده بودیم که با چه بازیکنانی باید به مصاف ثامن می‌رفتیم.

وی افزود: علی‌رغم همه نامهربانی‌های صورت گرفته و تنها به خاطر خود والیبال به سختی توانستم همه را متقاعد به بازی کردن کنم. من فکر می‌کنم ما چوب قهرمانی نیم فصل را می‌خوریم که خوشایند عده‌ای نبوده است و با این تصمیمات سعی در کشیدن ترمز تیمی را دارند که با انسجام‌ترین تیم لیگ برتر است و دوست و دشمن بازی‌هایش را می‌ستایند.