همشهری آنلاین: سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین ویژه آقایان با قهرمانی هیات قم و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در قزوین پایان یافت.

مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات 92 ورزشکار در قالب 11 تیم حضور داشتند و مسابقات در دو بخش ایستاده و نشسته، در 10 کلاس پزشکی مختلف برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات، در بخش ایستاده تیم هیات قم قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به شهرداری تبریز رسید و شهرداری کلاله گلستان نیز سوم شد. در بخش نشسته نیز تیم بنیاد شهید و امورایثارگران تهران در جایگاه اول ایستاد، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی دوم شد و تیم‌های هیات البرز و شهرداری تبریز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

رئیس انجمن تنیس روی میز خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم‌های هیات همدان، شهید نمر تهران، بنیاد شهید و امورایثارگران تهران، هیات البرز، هیات قم، شهرداری تبریز، هیات خراسان رضوی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی و شهرداری کلاله گلستان حضور داشتند و برخی از این تیم‌ها در هر دو گروه نشسته و ایستاده بازیکن اعزام کرده بودند و دو تیم داشتند.

آرمند نیا افزود: مسابقات طی روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی قزوین برگزار شد و در کنار آن یک دوره بازآموزی جهت آشنایی داوران، مربیان و بازیکنان حاضر در مسابقات با آخرین تغییرات روی داده در قوانین و مقررات، به مدرسی حسین کریم‌پور، داور بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در پایان به نفرات برتر کلاس‌های ده گانه، جوایزی اهدا شد و تیم‌های برترنیز کاپ و مدال قهرمانی دریافت کردند.