همشهری آنلاین: بهترین مربی جهان و آسیا در رده سنی نونهالان، از روز شنبه (۱۹ دی) به عنوان مربی در کنار مینو مداح هدایت تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان را عهده‌دار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، با اعلام زهرا سروي، نايب رئيس بانوان فدراسيون تكواندو، در ادامه تمرينات بانوان هوگوپوش كشورمان براي شركت در مسابقات كسب سهميه المپيك قاره‌ آسيا، مهرو كمراني از روز شنبه با حضور در اردوي تيم ملي به عنوان مربي در كنار مينو مداح (سرمربي) هدايت تيم ملي تكواندوي بزرگسالان بانوان كشورمان را برعهده خواهد داشت.

مهرو كمراني پيش از اين به عنوان سرمربي، هدايت تيم ملي نونهالان كشورمان را برعهده داشت و در سال 2014 تيم دختران ايران را قهرمان كرد و عنوان بهترين مربي جهان را نيز به خود اختصاص داد. در سال 2015 نيز در مسابقات قهرماني آسيا و جهان اين رده ‌سني به همراه شاگردانش برسكوي نخست ايستاد و عنوان بهترين مربي آسيا و جهان را نيز به دست آورد.

گفتني است، كيميا عليزاده در وزن 57- كيلوگرم و اكرم خدابنده در وزن 67+ كيلوگرم تكواندوكاران حاضر در اردوي تيم ملي كشورمان هستند.

مسابقات كسب سهميه المپيك قاره آسيا، 31 فروردين ماه تا يكم ارديبهشت ‌ماه 1395 در فيليپين برگزار مي‌شود و ايران با دو تكواندوكار در اين مسابقات حضور خواهد داشت.