مردی با این گمان که قصاب محله برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده، او را در زیرزمین خانه شکنجه می‌کرد اما با فرار مرد قصاب راز او فاش شد.

ساعت 4 صبح پنجشنبه مردي كه لباس‌هاي خوني به تن داشت و پابرهنه بود خودش را به مأموران پليس رساند و ماجراي هولناكي را بازگو كرد. او گفت يكي از همسايه‌ها او را به زيرزمين خانه‌اش كشانده و شكنجه داده است. اين مرد كه هاشم نام دارد گفت: من صاحب يك قصابي هستم.

در نزديكي مغازه‌ام خانه‌اي قرار دارد كه زن و شوهري جوان در آنجا زندگي مي‌كنند. مرد گاهي به قصابي مي‌آمد و با هم صحبت مي‌كرديم و من هم گاهي به او كمك مي‌كردم. وي ادامه داد: عصر روز چهارشنبه مرد همسايه سراغم آمد و گفت يك ترانس در زيرزمين خانه‌اش دارد كه نمي‌تواند تنهايي آن را بيرون بيايد و از من براي جا‌به‌جايي‌اش كمك خواست.

من هم كه از همه جا بي‌خبر بودم همراهش به زيرزمين رفتم اما در آنجا مرد ديگري هم بود. مرد همسايه و رفيقش دو نفري با شوكر و گازاشك آور و چاقو به جانم افتادند. آنها پاهايم را با زنجير و دستبند پلاستيكي بستند و شكنجه‌ام دادند. اين وضع تا شب ادامه داشت تا اينكه رفيق مرد همسايه از آنجا رفت و مرد همسايه به تنهايي شكنجه كردن را ادامه داد اما او هم خسته شد و براي استراحت به خانه‌اش رفت و من را در زيرزمين تنها گذاشت.

همان موقع بود كه با درآوردن كفشم زنجير هم از پايم باز شد و توانستم با زحمت بست پلاستيكي را هم باز و از آنجا فرار كنم. با شكايت اين مرد مأموران متهم را دستگير كردند. وي در بازجويي‌هاي مقدماتي به شكنجه مرد قصاب اعتراف كرد و گفت: من با او رابطه خوبي داشتم اما مدتي قبل يكي از دوستانم به من گفت او براي همسرم مزاحمت ايجاد كرده است. من هم به او بدگمان شدم و تصميم گرفتم وي را شكنجه كنم. به همين دليل درحالي‌كه دوستم در زيرزمين خانه بود مرد قصاب را فريب دادم به آنجا كشاندم و مورد ضرب‌وشتم قرار دادم اما او فرار كرد. براساس اين گزارش، مأموران با دستور بازپرس پرونده به‌دنبال همدست مرد بدگمان هستند.