همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال امید در نشست خبری پیش از بازی مقابل ژاپن گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است و هر تیمی که اشتباه کند بازنده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد خاکپور در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ژاپن افزود:بازی فردا برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد ،برنده به بازی در تورنمنت ادامه می دهد و بازنده راهی خانه می شود.

وی گفت: ژاپن یکی از قدرت های فوتبال آسیاست که 23 بازیکن نزدیک بهم دارد و فرقی نمیکند کدام بازیکن در زمین بازی کند.ستاره شاخصی ندارند و به معنای واقعی یک تیم هستند.فوتبال آنها برگرفته از فرهنگشان است که مردمانی سختکوش هستند و برای رسیدن به خواسته هایشان تلاش می کنند.

خاکپور گفت:مزیت تیم ایران در داشتن بازیکنان خلاق است که در هر لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند و تیم ژاپن از این مزیت محروم است.

وی بابیان اینکه بازی فردا برای هر دوتیم پر استرس است گفت:به لحاظ جوان بودن بازیکنان وقتی بازی در مرحله حذفی می رسد استرس بازیکنان بالا می رود.تیمی که در 90 یا 120 دقیقه تمرکز بیشتری داشته باشد میتواند برنده بازی باشد و تیمی که اشتباه کند بازنده مسابقه خواهد بود.

سرمربی تیم امید با بیان اینکه بازی های ژاپن را آنالیز کرده گفت:آنها ستاره ندارند و 23 بازیکن شبیه به هم دارند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.بازیکنان ما از تمام توانایی خود استفاده خواهند کرد و تمام تلاش خود را برای شکست ژاپن می کنند.

تیم‌های فوتبال امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو فردا جمعه دوم بهمن ساعت 17 مقابل هم قرار می گیرند.