همشهری‌آنلاین: ارزیابی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از دروازه‌بانان این تیم چیست؟

سنگربان سال های پیش پیروزی و مربی دروازه بان‌های این تیم از عملکرد واعظی ابراز رضایت کرد. به عقیده او علت اصلی تساوی برابر مقاومت سپاسی شیراز دست‌کم گرفتن این تیم بود.

به گزارش ایسنا، سعید عزیزیان درباره‌ی گل‌های دریافتی پرسپولیس در بازی با مقاومت سپاسی گفت: هرچند بازیکنان به شکل فردی نیز بر به ثمر رساندن یا دریافت گل در بازی فوتبال تأثیرگذار هستند اما، علت اصلی تساوی در برابر مقاومت سپاسی دست‌کم گرفتن حریف بود. باید گفت که کل تیم در بدست آمدن نتیجه‌ای در بازی فوتبال شریک هستند.

وی گفت: ما باید هیچ تیمی را از پیش بازنده در نظر نگیریم و در برابر همه تیم ها با تمام قوا به میدان برویم، زیرا هر تیمی که در مقابل ما قرار می گیرد تمام توان خود را به نمایش می گذارد. نگاه کنید مقاومت سپاسی در بازی قبلی خود در خانه 2 بر صفر باخته بود اما، در این بازی بسیار متفاوت ظاهر شد.

عزیزیان در مورد عملکرد مهدی واعظی گفت: در این بازی واعظی در جاگیری اشتباهاتی داشت البته فکر هم نمی‌کرد، طهماسبی از روی خط 18 قدم با سر دروازه را هدف قرار دهد اما، دروازه بان‌ها باید در همه حالت جاگیری مناسبی داشته باشند و حتی اگر توپ در میانه میدان باشد، آماده واکنش نشان دادن باشند.

وی افزود: واعظی در گل دوم جلو آمده بود و طهماسبی هم ضربه کات دار استثنایی را روانه دروازه کرد که شاید10 بار دیگر هم تلاش کند، دیگر نتواند چنین ضریه ای بزند اما، نباید فراموش کرد که واعظی در این فصل بسیار خوب کار کرده و از عملکرد او در مجموع راضی هستیم.

مربی دروازه بان های پرسپولیس گفت: برای اینکه این اشتباهات تکرار نشود، روی مسأله جاگیری دروازه بان‌ها در تمرینات بسیار کارکرده‌ایم و تمرینات ویژه‌ای روی این موضوع برنامه ریزی و اجرا می کنیم. به علاوه نکات لازم را به هر چهار دروازه بان تیم گوشزد کرده‌ایم.

عزیزیان در مورد مرد شماره یک پیروزی در بازی با پاس همدان نیز گفت: همه دروازه بان‌های ما بسیار با انگیزه هستند و برای ما فرقی نمی‌کند واعظی، رودباریان، کریمی یا حقیقی هر یک آماده تر باشد به میدان خواهد رفت. تصمیم درمورد اینکه چه کسی در بازی درون دروازه قرار می گیرد را نیز معمولاً یک روز پیش از بازی در جلسه کادرفنی و با توجه به آمادگی بدنی و روحی دروازه بان هایمان می‌گیریم.