همشهری آنلاین: در یک اتفاق تاریخی در لیگ نوجوانان و نونهالان پسر باشگاه‌های ایران، تیم نفت و گاز گچساران هم‌امتیاز با تیم کرمانشاه و با پوئن‌شکنی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تنيس روي ميز، با انجام دور برگشت رقابت‌هاي ليگ نوجوانان و نونهالان پسر باشگاه‌هاي ايران در تهران، تيم‌هاي برتر امسال معرفي شدند. اما نكته مهم قهرماني تيم نفت و گاز گچساران به لطف پوئن‌شكني در رقابت با تيم قدرتمند هيات كرمانشاه بود.

مرحله برگشت اين بازي‌ها طي روزهاي پنجشنبه و جمعه 1 تا 2 بهمن ماه به ميزباني آكادمي بين‌المللي تنيس روي ميز در تهران برگزار شد و از ميان 8 تيم شركت‌كننده تنها نماينده سنندج در بازي‌ها غايب بود. سرانجام پس از رقابت فشرده ميان 7 تيم حاضر و با محاسبه نتايج و جايگاه تيم‌ها در پايان بازي‌هاي دور رفت و برگشت، اين تيم شايسته نفت و گاز و گچساران بود كه با يك باخت در بازي‌هاي برگشت و از هر نظر مساوي با تيم هيات كرمانشاه توانست روي سكوي قهرماني بايستد.

اين دو تيم جدا از هم‌امتياز بودن، در بازي رفت و برگشت هر كدام صاحب يك برد و يك باخت 5 بر 3 مقابل هم شدند و ديگر اين كه در گيم‌شماري هر كدام با 18 گيم برده و 13 گيم باخته هم مساوي شدند و عاقبت در پوئن‌شكني، نفت و گاز گچساران موفق به كسب قهرماني شد.

نفت و گاز گچساران در مجموع با كسب 26 امتياز فاتح اين رقابت‌ها شد و عنوان نايب قهرماني هم به تيم شايسته و توانمند هيات كرمانشاه رسيد كه تنها شكست تيم قهرمان را در بازي‌هاي برگشت رقم زد و هم‌امتياز با اين تيم نايب قهرمان شد.

جايگاه سوم نيز با 23 امتياز به تيم مناطق نفت‌خيز جنوب تعلق گرفت.