همشهری آنلاین: پنجمین دوره مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور با استقبال بی‌نظیر ورزشکاران این رشته در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقات 80 ورزشکار از استان‌های تهران، البرز، کرمان، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، اصفهان، یزد، خوزستان، فارس، اردبیل، مرکزی، قم، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، لرستان و همدان در 5 کلاس شرکت کردند که در پایان نتایج ذیل به دست آمد:

در بخش بانوان و تا کلاس 1500 فرشته حسینیان رودسری از گیلان اول شد، لیلا پیکان‌پور از اصفهان بر روی سکوی دوم ایستاد و سیما احمدی از اصفهان عنوان سوم را به دست آورد.

در کلاس 1500 تا 2000 فائزه محبی از تهران اول شد، لاله طهماسب‌زاده از خوزستان عنوان دوم را کسب کرد و سیما یزدان‌پناه از کرمان بر روی سکوی سوم ایستاد.

در بخش آقایان و تا کلاس 1500 آرش خامنه از تهران عنوان نخست را به دست آورد، مجتبی آبلو از تهران دوم شد و داود محمد زنجانی از استان البرز عنوان سوم را به دست آورد.

در کلاس 1500 تا 2000 آقایان حمید جعفری از کرمان اول شد، مهدی علی‌بالازاده از استان کرمان بر روی سکوی دوم ایستاد و فرزاد شاهرخی ازخوزستان به عنوان سوم دست یافت.

در کلاس آزاد نیز شروین یگانه از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد، مرتضی معصومی از قزوین دوم شد و فرزاد مهردادی از خوزستان به عنوان سوم رسید.