همشهری آنلاین: محمدرضا داورزنی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال، برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت 10 روز شنبه (10 بهمن) در سالن هگمتانه هتل المپیک به ریاست نصراله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسنی‌خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از دیگر شرکت‌کنندگان در این مجمع بودند.

در ابتدای این نشست نامزدها در مدت 10 دقیقه برنامه‌های خود را ارائه کردند که داورزنی به عنوان نخستین نامزد گزارش عملکرد هشت سال گذشته و برنامه‌های چهار سال آینده خود را در قالب نمایش یک کلیپ ارائه کرد.

علی رحمانیون، دیگر کاندید ریاست فدراسیون والیبال برنامه‌های خود را به صورت گفتاری ارائه کرد و علیرضا سلیمی ضمن ارائه کلیپ برای معرفی خود، دقایقی نیز برنامه‌های خود را به صورت گفتاری ارائه نمود.

سپس الهامی، رئیس هیات والیبال هرمزگان و پیمان اکبری، نماینده مربیان برای نظارت بر رای‌گیری از سوی اعضای مجمع انتخاب شدند و کلیه اعضایی که باید در انتخابات شرکت می‌کردند، تک تک به پای صندوق رفتند و پس از نوشتن رای خود آن را داخل صندوق انداختند.

پس از ارائه برنامه‌ها از سوی نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون والیبال، رای‌گیری انجام شد و 42 نفر در رای‌گیری شرکت کردند. دکتر محمدرضا داورزنی با کسب 41 رای اکثریت قاطع آرا را به دست آورد و برای مدت چهار سال دیگر رئیس فدراسیون والیبال شد. علیرضا سلیمی نیز یک رای به دست آورد.

همچنین اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال به رئیس فدراسیون اختیار دادند که نایب رئیس، دبیرکل، خزانه‌دار و کارشناس خبره فدراسیون والیبال را خودش انتخاب کند.

دکتر محمدرضا داورزنی از نیمه دوم مرداد ماه سال 1385 به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. وی در بهمن ماه 1390 نیز در مبارزه با 8 کاندیدا موفق به کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی (44 رای) شد و برای دومین دوره چهار ساله به عنوان ریاست این فدراسیون انتخاب شد.