همشهری آنلاین: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر یک دوره مسابقات چند جانبه موتور کراس با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی از استان‌های سراسر کشور در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت حدود ۶۰ شرکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، اردبیل و همچنین تیمی از شهرستان‌های تابع استان تهران حضور داشتند و در ۶ کلاس ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در کلاس 65 سی سی: میلاد هادی‌نژاد و پوریا ثابتی‌فر از استان تهران در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و حسین دانش‌پژوه از تیم توابع تهران سوم شد.

در کلاس 85 سی سی: مرتضی گیلک از تهران اول شد، رضا مرتضوی از مدرسه نقش جهان اصفهان و سینا تقی‌پور از خراسان رضوی جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان: علیرضا پرورش از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد، علی برزوزاده از خراسان رضوی دوم شد و رضا نادری از تهران عنوان سومی را به دست آورد.

در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان: امیررضا ثابتی‌فر و رسول نجفی از تهران به ترتیب بر جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و مهران عسگری از قزوین سكوي سوم را به خود اختصاص داد.

در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان: سید کمال میرمحسنی از سمنان مقام اول را كسب رد و سید مرتضی موسوی و اسماعیل قیاسی از تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان: مجید نصیرلو و فریدون نورمحمدان از تیم توابع استان تهران و جواد زنجانیان از تهران رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

لازم به ذکر است که در پایان و با محاسبه امتیازات، تیم تهران با ۱۹۶ امتیازموفق شد جایگاه نخست تیمی را به خود اختصاص دهد و تیم توابع تهران و خراسان رضوی به ترتیب با ۱۰۲ و ۶۲ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.