همشهری آنلاین: مدیر عامل جدید بانک توسعه صادرات ایران روند عملکرد بانک توسعه صادرات را درست ارزیابی کرد و گفت: ادامه این روند برای صادرات کشور حیاتی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ کورش پرویزیان روز سه‌شنبه 3 مهر 86،  در مراسم معارفه خود‌ ابراز امیدواری کرد بانک توسعه صادرات ایران همواره خانه اعتماد و اعتبار صادرکنندگان باشد.

وی گفت: در سال های اخیر،‌ صادرکنندگان در دورترین نقاط دنیا افتخار آفریدند و وظیفه ماست که حمایت از این روند را ادامه دهیم.

پرویزیان افزود: دست یاری به سوی کارشناسان، ‌متخصصان و مبتکران دراز می کنیم تا بتوانیم این مسیر را سهل تر و هموارتر کنیم.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران، ‌تشکیل شدن این بانک از نیروهای جوان، ‌تحصیلکرده و مستعد را از ویژگی های مثبت آن دانست و گفت: جوان بودن این بانک،‌ تحرک پذیری مناسب و انجام صحیح مسئولیت های آن را موجب شده است.

پرویزیان، کوچک بودن حجم سازمانی بانک توسعه صادرات ایران را نیز از ویژگی مثبت دیگر آن برشمرد و گفت: این بانک تخصصی برای تقویت و توسعه صادرات کشور بسیار مناسب و موثر است.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اعمال برخی برخی تغییرات رفتاری در نظام بانکی کشور، ابراز امیدورای کرد بانک توسعه صادرات ایران بتواند این مهم را به خوبی اجرا کند.

وی گفت: تسهیل فرآیندهای اجرایی برای صادرکنندگان و کاهش هزینه‌های مالی انان از مواردی است که بانک توسعه صادرات ایران همواره بر آن تاکید دارد.