همشهری آنلاین: مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان، گرامیداشت دهه فجر با قهرمانی آذربایجان غربی و اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان و کم‌بینایان، این رقابت‌ها با حضور 39 ورزشکار در بخش بانوان و 30 ورزشکار در بخش آقایان از استان‌های البرز، همدان، اصفهان، زنجان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، گیلان، کردستان، قزوین، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری وآذربایجان شرقی در پیست اتومبیلرانی مجوعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در بخش انفرادی بانوان هاجر صفرزاده از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد، الهه قلی‌فلاح از زنجان دوم شد و سمیرا جلیلوند از قزوین در ردیف سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی بانوان اصفهان اول شد، قزوین در جای دوم قرار گرفت، آذربایجان غربی به عنوان سوم دست یافت و استان‌های همدان، البرز و زنجان در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

در بخش انفرادی آقایان حسن گلابی از همدان اول شد، امین بابلی از اصفهان در جای دوم قرار گرفت و مهدی علیزاده از آذربایجان شرقی در ردیف سوم ایستاد.

در بخش تیمی آقایان هم آذربایجان غربی به عنوان نخست دست یافت، همدان دوم شد، اصفهان در جای سوم قرار گرفت و تیم‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه به ترتیب در ردیف چهارم تا ششم ایستادند.