همشهری آنلاین: یک مقام فدراسیون فوتبال گفت: دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بامداد چهارشنبه (۲۱ بهمن) با هدف جلب نظر تهران در انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال - فیفا - وارد تهران می‌شود.

جیانی اینفانتینو، دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا - یوفا - نامزد پست ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال - فیفا - به تهران مي‌آيد.

«عباس ترابیان» رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در اين خصوص گفت: «اینفانتینو» رای اروپا و آفریقا را برای جانشینی «سپ بلاتر» در اختیار دارد، او بامداد فردا در سفری یک روزه برای جلب نظر تهران در انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - وارد تهران می‌شود.

وی گفت: در شرایط کنونی، فرصت ایده آلی به وجود آمده است تا این فدراسیون منافع ملی را برای آینده این رشته ورزشی در نظر بگیرد.

مقام فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم با توجه به مشکلاتی که کشورهای عربی در سال های اخیر برای فوتبال ایران به وجود آورده‌اند، می‌توان تعاملات خود را با مسئولان فیفا افزایش داد و کرسی‌های بیشتری را به دست آورد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه ایران می‌تواند نقش ویژه‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ایفا کند، گفت: دبیر کل یوفا با آگاهی از جایگاه فوتبال ایران در قاره کهن، درخواست ملاقات با مسئولان فدراسیون فوتبال را کرده است و امیدوارم تصمیمات خوبی برای آینده فوتبال ایران گرفته شود.

ترابیان افزود: باید منتظر نتایج جلسات «اینفانتینو» با علی کفاشیان بود که در نهایت رئیس فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای انتخابات فیفا اتخاذ خواهد کرد.

مقام فدراسیون فوتبال گفت: دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا در تهران از آکادمی ملی فوتبال بازدید می‌کند و در نشستی با «علی کفاشیان» در خصوص مسائل مختلف فوتبال با وی گفت‌و‌گو می‌کند.