همشهری آنلاین: نخستین روز رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان در کیش با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز پيكارهای بین‌المللی تنیس جوانان (جونیور) در سال ۲۰۱۶ ، از روز دوشنبه (19 بهمن) به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد و تنیسورهای ایرانی و خارجی حاضر در بازی‌ها به مصاف هم رفتند.

در جدول اصلی پسران ۴۸ تنیسور از کشورهای ایران، نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان،امارات، تاجیکستان، مصر، پاکستان و اردن حضور دارند که از این تعداد ۲۲ تنیسور ایرانی موفق به شکست حریفان خود شدند.

از بین بازیکنان ایرانی، احسان بارونی و امیر سینا صالح با حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان، به همراه تنیسورهایی از نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان، امارات، بحرین، تاجیکستان، مصر، اردن و سایر نمایندگان کشورمان جواز حضور در راند بعدی بازی‌ها را به دست آوردند و در بخش دو نفره با انجام ۸ دیدار تنیسورها به مصاف یکدیگر رفتند.

همچنین در بخش دختران ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، ژاپن، اکوادور، ترکیه، آلمان، کرواسی، روسیه، هند و اندونزی حضور دارند که غزل پاک‌باطن، هلیا غفرانی، صدف صادق وزیری، هانا طهماسبی و آرتا فریدی به همراه تنیسورهایی از ژاپن، اکوادور، آلمان و انگلیس به مرحله بعدی بازی‌ها راه یافتند و جدول دو نفره نیز با انجام ۲ دیدار و صعود یک تیم ایرانی آغاز شد.


سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان است و حسن لاچینانی، آرمین آزادپور، احسان جعفربیکی، سام صدری، سمانه یارمحمدی به عنوان دستیار سرداور، پری‌رخ احمدی، اکرم کامیاب و لعیا خیام‌باشی نیز به عنوان داور حضور دارند.