همشهری آنلاین: با پایان دومین روز از مسابقات جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا، تیم شهرداری ورامین ۲ مدال طلا و ۱ نقره به دست آورد، تیم لوازم خانگی کن به ۳ مدال طلا رسید و تیم کوروش به ۳ مدال برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پایان دومين روز از ششمین دوره جام باشگاه‌های آسیا در گروه مردان (G1) و اولین دوره جام باشگاه‌های آسیا در گروه زنان که از صبح روز پنجشنبه (29 بهمن) به میزبانی شهر «شارجه» امارات آغاز شده بود، نمایندگان کشورمان موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ شدند.

در دومين روز این پيكارها تكواندوكاران 3 وزن 63-، 74- و 87- كيلوگرم مردان و تكواندوكاران 3 وزن 57-، 62- و 73- كيلوگرم زنان برروي شياپ چانگ رفتند که برای تیم شهرداری ورامین ابوالفضل يعقوبي در وزن سوم و سيد احمد خسروفر در وزن پنجم طلا گرفتند و جلال خدامى در وزن هفتم به مدال نقره رسيد. هر سه مدال طلاى گروه زنان را تيم لوازم خانگى كن توسط فاطمه امورى (وزن چهارم)، فاطمه روحانى (وزن پنجم) و فاطمه مصطفايي (وزن هفتم) تصاحب كرد و سعيده وكيلي، مهسا جدى و شكرانه ايزدى نيز به ترتيب در اوزان 4، 5 و 7 به مدال برنز رسيدند.

در این رقابت‌ها هر کشور می‌تواند در گروه مردان 2 تیم و در گروه زنان نيز 2 تیم داشته باشد و کشور میزبان مجاز به داشتن 4 تیم در گروه مردان و 4 تیم در گروه زنان است. این دوره از پیکارها در 8 وزن جهانی برگزار می‌شود و هر وزن‌کشی 1 امتیاز، هر برد انفرادی بازیکنان 1 امتیاز، هر مدال طلا 7 امتیاز، هر مدال نقره 3 امتیاز و هر مدال برنز 1 امتیاز برای باشگاه‌ها در پی خواهد داشت و در پایان، مجموع امتیازات، تیم‌های اول تا سوم را مشخص خواهد کرد.

این پیکارها G1 است و در گروه مردان کسب مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز را برای ورزشکاران در رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو در پی خواهد داشت.