همشهری آنلاین: رییس اتحادیه قنادان ضمن اعلام اینکه افزایش قیمت شیرینی برای ایام نوروز نخواهیم داشت و قیمت ها طبق روال قبلی است،‌ گفت: واحدهای قنادی که در نمایشگاه بهاره شرکت می‌کنند اقلام خود را ۱۰ درصد زیر قیمت مغازه‌ها می‌فروشند.

به گزارش ايسنا، علی بهرمند در اين باره اظهار کرد: در نمایشگاه بهاره امسال حدود 20 واحد قنادی شرکت و شیرینی خشک و شکلات عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه سود خرده فروشان 15 درصد است، افزود: واحدهایی که در نمایشگاه بهاره شرکت می‌کنند اقلام خود را 10درصد زیر قیمت مغازه ها به فروش می‌رسانند و حدود پنج درصد سود می‌برند.

بهرمند در عین حال بیان کرد:‌ هنوز قیمت‌گذاری اجناس برای عرضه در نمایشگاه بهاره آغاز نشده و کیفیت اقلامی که در نمایشگاه عرضه می‌شود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رییس اتحادیه قنادان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه بازرسان اتحادیه و اصناف روی کیفیت اجناس عرضه شده و فعالیت واحدها نظارت می‌کنند، تاکید کرد: در این ایام برخی واحدهای صنفی در کنار کالاهایی که می‌فروشند شیرینی و شکلات نیز عرضه می ‌کند که این کار تخلف است.

وی ادامه داد: اسفندماه اوج کاری برخی واحدهای صنفی بوده و طبیعی است که تخلفات بیشتر شود و این در حالی است که پروسه رسیدگی به شکایات واحدها زمان بر بوده و ماه‌ها طول می‌کشد تا به اعتراضات واحدها رسیدگی شود.

بهرمند در عین حال بیان کرد: افزایش قیمت شیرینی برای ایام نوروز نخواهیم داشت و قیمت ها طبق روال قبلی است.